Základy marketingu pro střední školy /

Hlavní autor: Vysekalová, Jitka
Další autoři: Strnad, Pavel, Vydrová, Jaruše
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Fortuna, 1999
Vydání: 2. vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 00947nam a2200241 4500
001 50931
005 20180525011954.0
008 041112s1999 xr |||||||||||||||||cze d
020 |a 80-7168-668-9 :  |c 93.00 Kč 
040 |a SVG503  |b cze 
080 |a 339  |2 h 
100 1 |a Vysekalová, Jitka  |4 aut 
245 1 0 |a Základy marketingu pro střední školy /  |c Jitka Vysekalová, Pavel Strnad, Jaruše Vydrová 
250 |a 2. vyd. 
260 |a Praha :  |b Fortuna,  |c 1999 
300 |a 164 s. 
653 |a marketing  |a funkce  |a ekonomika  |a podniky  |a řízení  |a obchod  |a propagace  |a základní  |a pojmy  |a příklady  |a učebnice  |a střední  |a školy 
700 1 |a Strnad, Pavel  |4 aut 
700 1 |a Vydrová, Jaruše  |4 aut 
910 |a SVG503 
942 |c KN 
999 |c 50931  |d 50931 
993 |0 0  |1 231130081713  |4 0  |6 339_000000000000000  |7 0  |9 62198  |a 74.40  |b 0  |c 81713  |d 2004-11-12  |e 27  |f DOSP  |g 339  |h 93.00  |i Gaudeamus Moravská Třebová  |l DOSP  |m 3  |r 2018-11-24  |s 2018-09-29  |t 5  |w 2018-05-25  |y KN