Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhy /
Jedna z nejvýznamnějších knih této nejvlivnější světové autority v oboru marketingu představuje praktickou syntézu hlubokých a objevných studií a zkušeností s podnikatelskými aplikacemi na globálních trzích, jež autorovi poskytla jeho poradenská spolupráce se špičkovými světovými firmami, a nastiňuj...
Hlavní autor: | Kotler, Philip, 1931- |
---|---|
Další autoři: | Medek, Pavel, 1952-2015 |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Management Press,
2000
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Témata: | |
Konspekt: | 658 |
On-line přístup: |
Digitalizovaný dokument |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Internet
Digitalizovaný dokumentDospělé oddělení
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
231130104006 | 104006 | 658.8 | (neuvedeno) | Dostupné | 3x |