Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhy /

Jedna z nejvýznamnějších knih této nejvlivnější světové autority v oboru marketingu představuje praktickou syntézu hlubokých a objevných studií a zkušeností s podnikatelskými aplikacemi na globálních trzích, jež autorovi poskytla jeho poradenská spolupráce se špičkovými světovými firmami, a nastiňuj...

Celý popis

Hlavní autor: Kotler, Philip, 1931-
Další autoři: Medek, Pavel, 1952-2015
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Management Press, 2000
Vydání: Vyd. 1.
Témata:
Konspekt: 658
On-line přístup: Digitalizovaný dokument
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Internet

Digitalizovaný dokument

Dospělé oddělení

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
231130104006 104006 658.8 (neuvedeno) Dostupné 3x