Cover not available
Hodnocení knihy Náhled e-knihy:

PDF
Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit online?

Knihy a čtení : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014 /

Hlavní autor: Bačuvčík, Radim, 1975-
Médium: Elektronická kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015
Vydání: 1. vydání
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02841nam a2200721 i 4500
001 262420
003 CZ PrSKC
005 20240628161016.0
007 ta
008 151009s2015 xr f 000 0 cze
015 |a cnb002736479 
020 |a 9788087500668  |q (brožováno) 
035 |a (OCoLC)949212638 
040 |a ABA001  |b cze  |d BOA001  |e rda 
041 0 |a cze  |b cze  |b eng 
043 |a e-xr--- 
045 |a y1y1 
072 7 |a 316.7  |x Sociologie kultury. Kulturní život  |2 Konspekt 
080 |a 08/09  |2 MRF 
080 |a 379.823  |2 MRF 
080 |a 028.1  |2 MRF 
080 |a 028.01  |2 MRF 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a 658.8:005.52  |2 MRF 
080 |a 303.022  |2 MRF 
080 |a 303.023  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Bačuvčík, Radim,  |d 1975-  |7 mzk2005306721  |4 aut 
245 1 0 |a Knihy a čtení :  |b nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014 /  |c Radim Bačuvčík 
250 |a 1. vydání 
264 1 |a Zlín :  |b Radim Bačuvčík - VeRBuM,  |c 2015 
300 |a 248 stran ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a České a anglické resumé 
648 7 |a 2014  |7 ch967317  |2 czenas 
648 7 |a 2011-2020  |7 ch460589  |2 czenas 
650 0 7 |a knihy  |7 ph114930  |z Česko  |y 2011-2020  |2 czenas 
650 0 7 |a četba  |7 ph128165  |z Česko  |y 2011-2020  |2 czenas 
650 0 7 |a čtenářství  |7 ph222812  |z Česko  |y 2011-2020  |2 czenas 
650 0 7 |a čtenářský vkus  |7 ph262219  |z Česko  |y 2011-2020  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |z Česko  |y 2011-2020  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |z Česko  |y 2011-2020  |2 czenas 
650 0 7 |a kvalitativní výzkum  |7 ph115045  |z Česko  |y 2011-2020  |2 czenas 
650 0 7 |a kvantitativní výzkum  |7 ph451669  |z Česko  |y 2011-2020  |2 czenas 
650 0 9 |a books  |z Czechia  |y 2011-2020  |2 eczenas 
650 0 9 |a reading  |z Czechia  |y 2011-2020  |2 eczenas 
650 0 9 |a reader’s taste  |z Czechia  |y 2011-2020  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumer behavior  |z Czechia  |y 2011-2020  |2 eczenas 
650 0 9 |a marketing research  |z Czechia  |y 2011-2020  |2 eczenas 
650 0 9 |a qualitative research  |z Czechia  |y 2011-2020  |2 eczenas 
650 0 9 |a quantitative research  |z Czechia  |y 2011-2020  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
900 |a ABA001  |b 19 
928 9 |a VeRBuM 
044 |a xr 
910 |a RBIT002 
998 |d 160627  |a https://core.palmknihy.cz/api/books/160627/cover?0  |b https://core.palmknihy.cz/api/books/160627/cover/400?0  |c https://core.palmknihy.cz/api/books/160627/cover/50?0  |e   |g 248  |i 9788087500668  |k https://core.palmknihy.cz/api/books/160627/preview.pdf  |l   |q 49  |r 1  |s https://www.palmknihy.cz/kniha/160627  |t ebook  |y 2017  |z 0 
999 |d 262418