


Epub
Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit online?
Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie /
Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé...
Hlavní autor: | Hábl, Jan, 1975- |
---|---|
Médium: | Elektronická kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Host,
2013
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Teoretická knihovna
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 03271nam a2200637 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 261507 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20240628160955.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 130709s2013 xr e 001 0 cze | ||
015 | |a cnb002474298 | ||
020 | |a 9788072949014 |q (brož.) : |c Kč 189,00 | ||
035 | |a (OCoLC)859738088 | ||
040 | |a OLA001 |b cze | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
043 | |a e-xr--- | ||
045 | |a u-u- | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt | |
080 | |a 37.013.73 |2 MRF | ||
080 | |a 303.686:808.543 |2 MRF | ||
080 | |a 37.02 |2 MRF | ||
080 | |a 82.07 |2 MRF | ||
080 | |a 37 |2 MRF | ||
080 | |a (437.3) |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Hábl, Jan, |d 1975- |7 hka2010577128 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Učit (se) příběhem : |b Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie / |c Jan Hábl |
246 | 3 | 0 | |a Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Brno : |b Host, |c 2013 | ||
300 | |a 120 s. ; |c 21 cm | ||
490 | 1 | |a Teoretická knihovna ; |v sv. 33 | |
504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
520 | 2 | |a Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé odpovědi. Nejedná se o vyčerpávající pojednání narativu jako literárního fenoménu, ale spíše o interdisciplinární případovou studii, v níž je literární útvar (Komenského Labyrint) analyzován s didaktickými brýlemi na očích. Nakladatelská anotace. Kráceno. | |
520 | 2 | |a Studie chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktického prostředku. | |
546 | |a Anglické resumé | ||
600 | 1 | 7 | |a Komenský, Jan Amos, |d 1592-1670. |t Labyrint světa a ráj srdce |7 aun2006373080 |2 czenas |
648 | 7 | |a 17. století |7 ch460555 |2 czenas | |
650 | 0 | 7 | |a filozofie výchovy |7 ph120230 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a narativita |7 ph752786 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a didaktika |7 ph114316 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a filozofie výchovy |7 ph120230 |z Česko |y 17. století |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a interpretace a přijetí literárního díla |7 ph137145 |x pedagogické aspekty |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a philosophy of education |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a narratives |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a teaching |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a philosophy of education |z Czechia |y 17th century |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a interpretation and reception of literature |x educational aspects |2 eczenas |
655 | 7 | |a studie |7 fd133597 |2 czenas | |
655 | 9 | |a studies |2 eczenas | |
830 | 0 | |a Teoretická knihovna | |
900 | |a ABA001 |b 17 | ||
044 | |a xr | ||
910 | |a RBIT002 | ||
998 | |d 17378 |a https://core.palmknihy.cz/api/books/17378/cover?0 |b https://core.palmknihy.cz/api/books/17378/cover/400?0 |c https://core.palmknihy.cz/api/books/17378/cover/50?0 |e 2025-12-31 |g 120 |i 9788072949014 |j https://core.palmknihy.cz/api/books/17378/preview.epub |k https://core.palmknihy.cz/api/books/17378/preview.pdf |l |q 49 |r 1 |s https://www.palmknihy.cz/kniha/17378 |t ebook |y 2013 |z 0 | ||
999 | |d 261505 |