

Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit online?
Internetový marketing /
Internetový marketing klade důraz na marketingovou komunikaci, jako je např. PPC reklama, e-mailing nebo blogování. Pro komunikaci využívá webové stránky, elektronické obchody, sociální sítě nebo diskusní fóra. Specifickou činností je budování odkazů nebo optimalizace stránek.
Hlavní autor: | Janouch, Viktor, 1961- |
---|---|
Médium: | Elektronická kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
V Brně :
Computer Press,
2014
|
Vydání: | 2. vyd. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Shrnutí: |
Internetový marketing klade důraz na marketingovou komunikaci, jako je např. PPC reklama, e-mailing nebo blogování. Pro komunikaci využívá webové stránky, elektronické obchody, sociální sítě nebo diskusní fóra. Specifickou činností je budování odkazů nebo optimalizace stránek. Příručka poskytuje komplexní pohled na problematiku Internetu pro pochopení požadavků a podmínek, jejichž splněním je možné dosáhnout úspěchu v marketingu. |
---|---|
Popis jednotky: |
Dotisk v roce 2020? |
Fyzický popis: |
376 s. : il. ; 23 cm |
Bibliografie: |
Obsahuje bibliografii a rejstřík |
ISBN: |
9788025143117 |