Cover not available
Hodnocení knihy Náhled e-knihy:

PDF
Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit online?

Kreativní copywriting /

Copywriting je hodnota značky přeložená do jazyka klientů. Kniha rozdělená do pěti částí postupně učí, jak přicházet s novými nápady, odhalit motivace zákazníků a pomáhá ujasnit si hlavní složky dobrého kousku copy. Prostřednictvím tipů z autorčiny praxe i zkušeností světových osobností navrhuje, ja...

Celý popis

Hlavní autor: Sálová, Anna
Další autoři: Ticho762, 1982-
Médium: Elektronická kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Computer Press, 2018
Vydání: 1. vydání
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: Copywriting je hodnota značky přeložená do jazyka klientů. Kniha rozdělená do pěti částí postupně učí, jak přicházet s novými nápady, odhalit motivace zákazníků a pomáhá ujasnit si hlavní složky dobrého kousku copy. Prostřednictvím tipů z autorčiny praxe i zkušeností světových osobností navrhuje, jakým způsobem zvolit ideální formu pro optimální zásah vybrané cílové skupiny. Každou inspiraci doplňují vysvětlující grafy, praktické pomůcky i cvičení pro rozpohybování mysli a také ilustrace talentovaného kreslíře Ticha 762.
Inspirativní příručka napomáhá k dosažení vyšší efektivity sdělení prostřednictvím rad a tipů zkušených copywriterů.
Popis jednotky: Obálkový podnázev: 33 insprací pro ještě lepší copy
Fyzický popis: 264 stran : ilustrace ; 15 cm
Bibliografie: Obsahuje bibliografii
ISBN: 9788025149096