Marketing neziskových organizací /
Autor: Bačuvčík, Radim, 1975-
Vydáno: (2011)


Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit online?
Neziskové organizace: teorie a mýty /
Cílem textu je identifikovat slabé stránky vybraných teoretických přístupů k neziskovému sektoru, nalézt odpověď na otázku, co činí neziskové subjekty jedinečnými a nakolik tato jedinečnost zaručuje důvěryhodnost, morálně přijatelné chování a efektivnost činnosti neziskových organizací. Zkoumání je...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Hyánek, Vladimír, 1972- |
---|---|
Médium: | Elektronická kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta,
2011
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Témata: | |
On-line přístup: |
Plný text - pro registrované uživatele NK ČR |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Podobné jednotky
Podobné jednotky
-
Marketing neziskových organizací /
Autor: Bačuvčík, Radim, 1975-
Vydáno: (2011) - Bez předsudků
-
Dobrovolníci pro kulturu : dobrovolnická činnost v kulturních organizacích /
Vydáno: (2011) -
Hodnota vody : hledání řešení největšího světového problému /
Autor: White, Gary
Vydáno: (2023) -
Občanský sektor : organizovaná občanská společnost v České republice /
Autor: Skovajsa, Marek, 1974-
Vydáno: (2010)