Cover not available
Hodnocení knihy Náhled e-knihy:

PDF
Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit online?

Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou /

Monografie se systematicky zabývá kritickou reflexí Evropského rámce digitálních kompetencí pro občany, jehož pracovní překlad také obsahuje. Rámec zasazuje do širší fenomenologické myšlenkové tradice a následně postupně prochází všech 21 kompetencí, v nichž nachází zajímavá místa k úvahám a kritick...

Celý popis

Hlavní autor: Černý, Michal, 1987-
Médium: Elektronická kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Masarykova univerzita, 2019
Vydání: Vydání první
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02907nam a2200541 i 4500
001 267504
003 CZ PrSKC
005 20240628161156.0
007 ta
008 190709s2019 xr f 000 0 cze
015 |a cnb003116900 
020 |a 9788021093300  |q (brožováno) 
035 |a (OCoLC)1127282366 
040 |a ABA001  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt 
080 |a 37.014.542  |2 MRF 
080 |a 37.03:004  |2 MRF 
080 |a 37.03:024.5  |2 MRF 
080 |a 37.0-022.324  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Černý, Michal,  |d 1987-  |7 js20130129003  |4 aut 
245 1 0 |a Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou /  |c Michal Černý 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Brno :  |b Masarykova univerzita,  |c 2019 
300 |a 190 stran ;  |c 25 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
520 2 |a Monografie se systematicky zabývá kritickou reflexí Evropského rámce digitálních kompetencí pro občany, jehož pracovní překlad také obsahuje.  |b Rámec zasazuje do širší fenomenologické myšlenkové tradice a následně postupně prochází všech 21 kompetencí, v nichž nachází zajímavá místa k úvahám a kritické reflexi skrze transdisciplinární pojetí. Kniha sleduje různé perspektivy - filosofické, pedagogické, sociologické i informačně vědní. Snaží se být na jedné straně dostatečně přístupná širšímu okruhu čtenářů, ale současně nechce opustit odborné interdisciplinární nahlédnutí celého tématu. Z textu je patrné, že stát se digitálně kompetentním občanem je úkolem pro každého jedince ve společnosti. Nakladatelská anotace. Kráceno. 
546 |a Anglické resumé 
610 2 7 |a DigComp (projekt)  |7 ko20191042863  |2 czenas 
650 0 7 |a vzdělávací projekty  |7 ph242428  |2 czenas 
650 0 7 |a ICT gramotnost  |7 ph816330  |2 czenas 
650 0 7 |a informační gramotnost  |7 ph222829  |2 czenas 
650 0 7 |a celoživotní vzdělávání  |7 ph119091  |2 czenas 
650 0 9 |a educational projects  |2 eczenas 
650 0 9 |a ICT literacy  |2 eczenas 
650 0 9 |a information literacy  |2 eczenas 
650 0 9 |a permanent education  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
900 |a ABA001  |b 19 
044 |a xr 
910 |a RBIT002 
998 |d 206048  |a https://core.palmknihy.cz/api/books/206048/cover?q98dov  |b https://core.palmknihy.cz/api/books/206048/cover/400?q98dov  |c https://core.palmknihy.cz/api/books/206048/cover/50?q98dov  |e   |g 190  |i 9788021093300  |k https://core.palmknihy.cz/api/books/206048/preview.pdf  |l   |q 49  |r 1  |s https://www.palmknihy.cz/kniha/206048  |t ebook  |y 2019  |z 0 
999 |d 267502