Sami v moři konkurence : marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních /
Autor: Bárta, Leoš
Vydáno: (2019)
Sami v moři konkurence /
Příručka vysvětluje účinné postupy z oblasti marketingu. První část je věnována dvaceti marketingovým tématům; vytváření vlastní strategie, budování značky, získávání zákazníků, řešení komunikační krize nebo podpora prodeje. Druhá část poskytuje odpovědi na otázky věnované praktickým problémům....
Uloženo v:
Hlavní autor: | Bárta, Leoš |
---|---|
Médium: | Audiokniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
[Brno] :
BizBooks,
[2019]
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Podobné jednotky
-
Sami v moři konkurence : marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních /
Autor: Bárta, Leoš
Vydáno: (2019) -
Reklamační politika a její ekonomické souvislosti /
Autor: Škapa, Radoslav, 1976-
Vydáno: (2012) -
Marketing symfonických orchestrů : publikum a veřejnost moravských filharmonií /
Autor: Bačuvčík, Radim, 1975-
Vydáno: (2011) -
Konkurence a výkonnost na evropských železnicích /
Autor: Tomeš, Zdeněk, 1973-
Vydáno: (2014) -
Hvězdy svítí z výšky /
Autor: Sheldon, Sidney, 1917-2007
Vydáno: (2001)