

Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit online?
První učitel : k roli ředitele školy v pedagogickém vedení /
Kniha z pohledu ředitelů nahlíží na fenomén řízení pedagogického procesu. Jejím jádrem jsou výsledky výzkumů autora. Na základě reálných dat je doloženo, jak ředitelé mohou přispívat ke zlepšování vzdělávacích výsledů žáků, jak jejich práce ovlivňuje spokojenost učitelů i úskalí jejich vlastního pro...
Hlavní autor: | Sedláček, Martin, 1979- |
---|---|
Médium: | Elektronická kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Masarykova univerzita,
2020
|
Vydání: | 1. vydání |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02905nam a2200625 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 269491 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20240628161237.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 210129s2020 xr a f 001 0 cze | ||
015 | |a cnb003304908 | ||
020 | |a 9788021097186 |q (brožováno) | ||
035 | |a (OCoLC)1260123622 | ||
040 | |a ABA001 |b cze |d BOA001 |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
043 | |a e-xr--- | ||
072 | 7 | |a 37.09 |x Organizace výuky a vzdělávání |2 Konspekt | |
080 | |a 373.3 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.12-057.177.3 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.31-059.1 |2 MRF | ||
080 | |a 159.923.2 |2 MRF | ||
080 | |a 331.101.32 |2 MRF | ||
080 | |a 303.022 |2 MRF | ||
080 | |a (437.3) |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Sedláček, Martin, |d 1979- |7 mzk2009534075 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a První učitel : |b k roli ředitele školy v pedagogickém vedení / |c Martin Sedláček |
250 | |a 1. vydání | ||
264 | 1 | |a Brno : |b Masarykova univerzita, |c 2020 | |
300 | |a 181 stran ; |c 24 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
520 | 2 | |a Kniha z pohledu ředitelů nahlíží na fenomén řízení pedagogického procesu. Jejím jádrem jsou výsledky výzkumů autora. |b Na základě reálných dat je doloženo, jak ředitelé mohou přispívat ke zlepšování vzdělávacích výsledů žáků, jak jejich práce ovlivňuje spokojenost učitelů i úskalí jejich vlastního profesního vývoje. Kniha nabízí podněty jak pro další pedagogický výzkum, tak i pro zájemce z řad ředitelů i učitelů, kteří chtějí přemýšlet o tom, jak svoji práci ve škole dále rozvíjet. Nakladatelská anotace. | |
546 | |a Anglické resumé | ||
650 | 0 | 7 | |a základní školy |7 ph116795 |z Česko |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a ředitelé škol |7 ph459481 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a pedagogické vedení |7 ph980750 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a sebehodnocení |7 ph739854 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a pracovní spokojenost |7 ph319055 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a kvalitativní výzkum |7 ph115045 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a elementary schools |z Czechia |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a school principals |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a instructional leadership |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a self-evaluation |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a job satisfaction |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a qualitative research |2 eczenas |
655 | 7 | |a monografie |7 fd132842 |2 czenas | |
655 | 9 | |a monographs |2 eczenas | |
900 | |a ABA001 |b 19 | ||
044 | |a xr | ||
910 | |a RBIT002 | ||
998 | |d 330637 |a https://core.palmknihy.cz/api/books/330637/cover?qvkfzg |b https://core.palmknihy.cz/api/books/330637/cover/400?qvkfzg |c https://core.palmknihy.cz/api/books/330637/cover/50?qvkfzg |e |g 181 |i 9788021097186 |k https://core.palmknihy.cz/api/books/330637/preview.pdf |l |q 49 |r 1 |s https://www.palmknihy.cz/kniha/330637 |t ebook |y 2020 |z 0 | ||
999 | |d 269489 |