Cover not available
Hodnocení knihy Náhled e-knihy:

PDF
Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit online?

První učitel : k roli ředitele školy v pedagogickém vedení /

Kniha z pohledu ředitelů nahlíží na fenomén řízení pedagogického procesu. Jejím jádrem jsou výsledky výzkumů autora. Na základě reálných dat je doloženo, jak ředitelé mohou přispívat ke zlepšování vzdělávacích výsledů žáků, jak jejich práce ovlivňuje spokojenost učitelů i úskalí jejich vlastního pro...

Celý popis

Hlavní autor: Sedláček, Martin, 1979-
Médium: Elektronická kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Masarykova univerzita, 2020
Vydání: 1. vydání
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02905nam a2200625 i 4500
001 269491
003 CZ PrSKC
005 20240628161237.0
007 ta
008 210129s2020 xr a f 001 0 cze
015 |a cnb003304908 
020 |a 9788021097186  |q (brožováno) 
035 |a (OCoLC)1260123622 
040 |a ABA001  |b cze  |d BOA001  |e rda 
041 0 |a cze  |b eng 
043 |a e-xr--- 
072 7 |a 37.09  |x Organizace výuky a vzdělávání  |2 Konspekt 
080 |a 373.3  |2 MRF 
080 |a 37.091.12-057.177.3  |2 MRF 
080 |a 37.091.31-059.1  |2 MRF 
080 |a 159.923.2  |2 MRF 
080 |a 331.101.32  |2 MRF 
080 |a 303.022  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Sedláček, Martin,  |d 1979-  |7 mzk2009534075  |4 aut 
245 1 0 |a První učitel :  |b k roli ředitele školy v pedagogickém vedení /  |c Martin Sedláček 
250 |a 1. vydání 
264 1 |a Brno :  |b Masarykova univerzita,  |c 2020 
300 |a 181 stran ;  |c 24 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
520 2 |a Kniha z pohledu ředitelů nahlíží na fenomén řízení pedagogického procesu. Jejím jádrem jsou výsledky výzkumů autora.  |b Na základě reálných dat je doloženo, jak ředitelé mohou přispívat ke zlepšování vzdělávacích výsledů žáků, jak jejich práce ovlivňuje spokojenost učitelů i úskalí jejich vlastního profesního vývoje. Kniha nabízí podněty jak pro další pedagogický výzkum, tak i pro zájemce z řad ředitelů i učitelů, kteří chtějí přemýšlet o tom, jak svoji práci ve škole dále rozvíjet. Nakladatelská anotace. 
546 |a Anglické resumé 
650 0 7 |a základní školy  |7 ph116795  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a ředitelé škol  |7 ph459481  |2 czenas 
650 0 7 |a pedagogické vedení  |7 ph980750  |2 czenas 
650 0 7 |a sebehodnocení  |7 ph739854  |2 czenas 
650 0 7 |a pracovní spokojenost  |7 ph319055  |2 czenas 
650 0 7 |a kvalitativní výzkum  |7 ph115045  |2 czenas 
650 0 9 |a elementary schools  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a school principals  |2 eczenas 
650 0 9 |a instructional leadership  |2 eczenas 
650 0 9 |a self-evaluation  |2 eczenas 
650 0 9 |a job satisfaction  |2 eczenas 
650 0 9 |a qualitative research  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
900 |a ABA001  |b 19 
044 |a xr 
910 |a RBIT002 
998 |d 330637  |a https://core.palmknihy.cz/api/books/330637/cover?qvkfzg  |b https://core.palmknihy.cz/api/books/330637/cover/400?qvkfzg  |c https://core.palmknihy.cz/api/books/330637/cover/50?qvkfzg  |e   |g 181  |i 9788021097186  |k https://core.palmknihy.cz/api/books/330637/preview.pdf  |l   |q 49  |r 1  |s https://www.palmknihy.cz/kniha/330637  |t ebook  |y 2020  |z 0 
999 |d 269489