Cover not available
Hodnocení knihy Náhled e-knihy:

PDF
Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit online?

Marketing symfonických orchestrů : publikum a veřejnost moravských filharmonií /

Monografie zkoumá na základě příkladů čtyř moravských symfonických orchestrů možnosti zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů.

Hlavní autor: Bačuvčík, Radim, 1975-
Médium: Elektronická kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Zlín : VeRBuM, 2011
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: Monografie zkoumá na základě příkladů čtyř moravských symfonických orchestrů možnosti zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů.
Text rovněž obsahuje výsledky výzkumu věnovaného postojům filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a čtyřem moravským symfonickým orchestrům (Filharmonie Brno, Moravské filharmonie v Olomouci, Filharmonie Bohuslava Martinů ve Zlíně a Janáčkovy filharmonie v Ostravě).
Popis jednotky: 200 výt.
Fyzický popis: 184 s. : il. ; 21 cm
Bibliografie: Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN: 9788087500033