

Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit online?
Marketing symfonických orchestrů : publikum a veřejnost moravských filharmonií /
Monografie zkoumá na základě příkladů čtyř moravských symfonických orchestrů možnosti zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů.
Hlavní autor: | Bačuvčík, Radim, 1975- |
---|---|
Médium: | Elektronická kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Zlín :
VeRBuM,
2011
|
Vydání: | 1. vyd. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Shrnutí: |
Monografie zkoumá na základě příkladů čtyř moravských symfonických orchestrů možnosti zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Text rovněž obsahuje výsledky výzkumu věnovaného postojům filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a čtyřem moravským symfonickým orchestrům (Filharmonie Brno, Moravské filharmonie v Olomouci, Filharmonie Bohuslava Martinů ve Zlíně a Janáčkovy filharmonie v Ostravě). |
---|---|
Popis jednotky: |
200 výt. |
Fyzický popis: |
184 s. : il. ; 21 cm |
Bibliografie: |
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy |
ISBN: |
9788087500033 |