Marketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer /

Hlavní autor: Kotler, Philip, 1931-
Další autoři: Škapová, Hana
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Management Press, 2003
Vydání: Vyd.1.
Edice: Knihovna světového managementu
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01116nam a2200277 4500
001 50809
005 20180924234224.0
008 041104s2003 xr |||||||||||||||||cze d
020 |a 80-7261-082-1 :  |c 360.00 Kč 
040 |a SVG503  |b cze 
041 1 |a cze  |h eng 
080 |a 658  |2 h 
080 |a 339  |2 h 
100 1 |a Kotler, Philip,  |d 1931-  |7 jn20011018131  |4 aut  |9 155690 
245 1 0 |a Marketing od A do Z :  |b osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer /  |c Philip Kotler ; [z anglického originálu ...přeložila Hana Škapová] 
250 |a Vyd.1. 
260 |a Praha :  |b Management Press,  |c 2003 
300 |a 203 s. 
490 1 |a Knihovna světového managementu 
653 |a obchod  |a marketing  |a manažeři  |a etika  |a tvořivost  |a strategie  |a poslání  |a postupy  |a trendy  |a pojmy 
700 1 |a Škapová, Hana  |4 trl 
830 0 |a Knihovna světového managementu 
910 |a SVG503 
942 |c KN 
999 |c 50809  |d 50809 
993 |0 0  |1 231130081574  |4 0  |6 SK_658_000000000000000  |7 0  |9 62028  |a 290.00  |b 0  |c 81574  |d 2004-11-04  |e 25  |f SK  |g SK 658  |h 360.00  |i Knižní trh Havl.Brod  |l SK  |m 1  |r 2019-01-04  |s 2018-11-08  |t 5  |w 2018-05-25  |y KN