Cover not available
Hodnocení knihy Náhled e-knihy:

Epub
Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit online?

Před-svědčování : revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit /

Autor se v knize soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, a v této souvislosti ukazuje, jak je důležité zapůsobit na druhého ještě před samotným sdělením a argumentací. V knize se dozvíte: co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé, že lidé považují za nejdůležit...

Celý popis

Hlavní autor: Cialdini, Robert B., 1945-
Další autoři: Drobek, Aleš, 1977-
Médium: Elektronická kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Jan Melvil, 2016
Vydání: Vydání první
Edice: Pod povrchem
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 03075nam a2200577 i 4500
001 262751
003 CZ PrSKC
005 20240628161022.0
007 ta
008 161209s2016 xr ac e f 001 0 cze
015 |a cnb002862925 
020 |a 9788075550149  |q (vázáno) 
035 |a (OCoLC)972574915 
040 |a BOA001  |b cze  |e rda 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 316.4/.7  |x Sociální interakce. Sociální komunikace  |2 Konspekt 
080 |a 316.776.33  |2 MRF 
080 |a 159.955.5  |2 MRF 
080 |a 316.77:81'42  |2 MRF 
080 |a 316.454.54  |2 MRF 
080 |a (0.062)  |2 MRF 
100 1 |a Cialdini, Robert B.,  |d 1945-  |7 xx0078345  |4 aut 
240 1 0 |a Pre-suasion.  |l Česky 
245 1 0 |a Před-svědčování :  |b revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit /  |c Robert B. Cialdini ; překlad Aleš Drobek 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Brno :  |b Jan Melvil,  |c 2016 
300 |a 404 stran :  |b ilustrace, portréty ;  |c 23 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Pod povrchem 
500 |a Přeloženo z angličtiny 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
520 2 |a Autor se v knize soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, a v této souvislosti ukazuje, jak je důležité zapůsobit na druhého ještě před samotným sdělením a argumentací.  |b V knize se dozvíte: co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé, že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí - a jak toho využít, které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč, čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí, o neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek, jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet, příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků. Nakladatelská anotace. Kráceno. 
650 0 7 |a persuaze  |7 ph124053  |2 czenas 
650 0 7 |a rozhodování  |7 ph125259  |2 czenas 
650 0 7 |a komunikační dovednosti  |7 ph180925  |2 czenas 
650 0 7 |a sociální interakce  |7 ph125790  |2 czenas 
650 0 9 |a persuasion  |2 eczenas 
650 0 9 |a decision making  |2 eczenas 
650 0 9 |a communication skills  |2 eczenas 
650 0 9 |a social interaction  |2 eczenas 
655 7 |a populárně-naučné publikace  |7 fd131864  |2 czenas 
655 9 |a popular works  |2 eczenas 
700 1 |a Drobek, Aleš,  |d 1977-  |7 xx0031474  |4 trl 
830 0 |a Pod povrchem 
900 |a ABA001  |b 20 
044 |a xr 
910 |a RBIT002 
998 |d 162512  |a https://core.palmknihy.cz/api/books/162512/cover?0  |b https://core.palmknihy.cz/api/books/162512/cover/400?0  |c https://core.palmknihy.cz/api/books/162512/cover/50?0  |e   |g 404  |i 9788075550149  |j https://core.palmknihy.cz/api/books/162512/preview.epub  |l   |q 49  |r 1  |s https://www.palmknihy.cz/kniha/162512  |t ebook  |y 2016  |z 0 
999 |d 262749