

Epub
Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit online?
Obsahový marketing /
Příručka přináší definici obsahového marketingu, zaobírá se jeho výhodami i nevýhodami, soustředí se na vytváření týmu pro produkci obsahu, vytváření obsahové strategie a způsoby samotné tvorby obsahu, propagaci obsahu a měření výsledků tohoto druhu internetového marketingu. Přílohy....
Hlavní autor: | Procházka, Tomáš |
---|---|
Další autoři: | Řezníček, Josef |
Médium: | Elektronická kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Computer Press,
2014
|
Vydání: | 1. vyd. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Shrnutí: |
Příručka přináší definici obsahového marketingu, zaobírá se jeho výhodami i nevýhodami, soustředí se na vytváření týmu pro produkci obsahu, vytváření obsahové strategie a způsoby samotné tvorby obsahu, propagaci obsahu a měření výsledků tohoto druhu internetového marketingu. Přílohy. Příručka seznamuje s teorií i praxí obsahového marketingu. |
---|---|
Popis jednotky: |
Údaje o odpovědnosti na obálce: Josef Řezníček, Tomáš Procházka |
Fyzický popis: |
224 s. : il. ; 23 cm |
Bibliografie: |
Obsahuje bibliografii a rejstřík |
ISBN: |
9788025141526 |