Copywriting : pište texty, které prodávají /
Autor: Sálová, Anna
Vydáno: (2015)


Epub
Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit online?
Obsahový marketing /
Příručka přináší definici obsahového marketingu, zaobírá se jeho výhodami i nevýhodami, soustředí se na vytváření týmu pro produkci obsahu, vytváření obsahové strategie a způsoby samotné tvorby obsahu, propagaci obsahu a měření výsledků tohoto druhu internetového marketingu. Přílohy....
Hlavní autor: | Procházka, Tomáš |
---|---|
Další autoři: | Řezníček, Josef |
Médium: | Elektronická kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Computer Press,
2014
|
Vydání: | 1. vyd. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|