

Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit online?
Jak se učitelé učí : cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování /
Kniha prezentuje výsledky akčního výzkumu, jehož cílem bylo zavést dialogické vyučování do výuky na druhém stupni základní školy a zavádění změny systematicky zkoumat.
Hlavní autor: | Šeďová, Klára, 1974- |
---|---|
Korporativní autor: | Masarykova univerzita. Filozofická fakulta |
Další autoři: | Švaříček, Roman, 1978-, Sedláček, Martin, 1979-, Šalamounová, Zuzana, 1984- |
Médium: | Elektronická kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Masarykova univerzita,
2016
|
Vydání: | Vydání první |
Témata: | |
On-line přístup: |
Plný text - pro registrované uživatele NK ČR |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Shrnutí: |
Kniha prezentuje výsledky akčního výzkumu, jehož cílem bylo zavést dialogické vyučování do výuky na druhém stupni základní školy a zavádění změny systematicky zkoumat. Těžištěm knihy je výzkumné šetření, v jehož centru stál rozvojový program pro učitele, skládající se ze složky teoretické, zkušenostní a reflektivní. Ve třech kapitolách představujících výsledky výzkumu nejprve ukazujeme, nakolik se učitelům povedlo prosadit změnu a jak ji jejich žáci vnímali. Posléze prostřednictvím mozaiky příběhů učitelů popisujeme přechod od klasického vyučování k vyučování dialogickému a dokumentujeme nejen to, jak se učitelé vyrovnávali se zažitými způsoby svého jednání a s potenciálními problémy, které jim v realizaci dialogického vyučování bránily, ale také ukazujeme schopnosti učitelů reflektovat vlastní výuku. Nakladatelská anotace. Kráceno. |
---|---|
Popis jednotky: |
Dotisk 2017, 200 výtisků Na obálce nad názvem: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta 250 výtisků |
Fyzický popis: |
325 stran : ilustrace ; 23 cm |
Bibliografie: |
Obsahuje bibliografii a rejstřík |
ISBN: |
9788021084629 |