Cover not available
Hodnocení knihy Náhled e-knihy:

PDF
Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit online?

Jak se učitelé učí : cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování /

Kniha prezentuje výsledky akčního výzkumu, jehož cílem bylo zavést dialogické vyučování do výuky na druhém stupni základní školy a zavádění změny systematicky zkoumat.

Hlavní autor: Šeďová, Klára, 1974-
Korporativní autor: Masarykova univerzita. Filozofická fakulta
Další autoři: Švaříček, Roman, 1978-, Sedláček, Martin, 1979-, Šalamounová, Zuzana, 1984-
Médium: Elektronická kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Masarykova univerzita, 2016
Vydání: Vydání první
Témata:
On-line přístup: Plný text - pro registrované uživatele NK ČR
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: Kniha prezentuje výsledky akčního výzkumu, jehož cílem bylo zavést dialogické vyučování do výuky na druhém stupni základní školy a zavádění změny systematicky zkoumat.
Těžištěm knihy je výzkumné šetření, v jehož centru stál rozvojový program pro učitele, skládající se ze složky teoretické, zkušenostní a reflektivní. Ve třech kapitolách představujících výsledky výzkumu nejprve ukazujeme, nakolik se učitelům povedlo prosadit změnu a jak ji jejich žáci vnímali. Posléze prostřednictvím mozaiky příběhů učitelů popisujeme přechod od klasického vyučování k vyučování dialogickému a dokumentujeme nejen to, jak se učitelé vyrovnávali se zažitými způsoby svého jednání a s potenciálními problémy, které jim v realizaci dialogického vyučování bránily, ale také ukazujeme schopnosti učitelů reflektovat vlastní výuku. Nakladatelská anotace. Kráceno.
Popis jednotky: Dotisk 2017, 200 výtisků
Na obálce nad názvem: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta
250 výtisků
Fyzický popis: 325 stran : ilustrace ; 23 cm
Bibliografie: Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN: 9788021084629