

Epub
Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit online?
Alchymie : kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl /
Autor ukazuje, jak porozumět faktorům, které ovlivňují naše chování, jak vytvořit důvěru ve značku, co je signalizace, jak využít placebo efekt a proč aplikovat poznatky behaviorální psychologie v reklamě, marketingu i jiném byznysu.
Hlavní autor: | Sutherland, Rory, 1965- |
---|---|
Další autoři: | Lichtenberg, Lenka |
Médium: | Elektronická kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
V Brně :
Jan Melvil Publishing,
2021
|
Vydání: | Vydání první |
Edice: |
Žádná velká věda
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Buďte první, kdo okomentuje tento záznam!