

Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit online?
Jak se učí poezie : výzkum literární výchovy v české škole /
Kniha vychází z dat získaných pozorováním a nahrávkami výuky na základních a středních školách. V materiálu jsou popsány různé typy mluvených projevů, které pronášejí učitelé a žáci, když hodnotí poezii a tvoří její metatextový obraz: na jedné straně jsou mytizující soudy, mnohdy vyvolané potřebou v...
Hlavní autor: | Jindráček, Václav, 1985- |
---|---|
Médium: | Elektronická kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Host,
2024
|
Vydání: | První vydání |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 03265cam a2200685 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 276690 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20240628161454.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 240226s2024 xr f 001 0 cze d | ||
015 | |a cnb003589775 | ||
020 | |a 9788027518722 |q (brožováno) | ||
040 | |a KLG001 |b cze |d OLA001 |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
043 | |a e-xr--- | ||
045 | |a y1y2 | ||
072 | 7 | |a 82 |x Literatura. Literární život |2 Konspekt | |
080 | |a 82:37.016 |2 MRF | ||
080 | |a 821-1 |2 MRF | ||
080 | |a 82.07 |2 MRF | ||
080 | |a 37.016.026 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.3 |2 MRF | ||
080 | |a 37.012 |2 MRF | ||
080 | |a (437.3) |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Jindráček, Václav, |d 1985- |7 mzk2012698222 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Jak se učí poezie : |b výzkum literární výchovy v české škole / |c Václav Jindráček |
250 | |a První vydání | ||
264 | 1 | |a Brno : |b Host, |c 2024 | |
300 | |a 350 stran ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Obsahuje QR kód s přístupem k přepisům zvukových nahrávek | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
520 | 2 | |a Kniha vychází z dat získaných pozorováním a nahrávkami výuky na základních a středních školách. |b V materiálu jsou popsány různé typy mluvených projevů, které pronášejí učitelé a žáci, když hodnotí poezii a tvoří její metatextový obraz: na jedné straně jsou mytizující soudy, mnohdy vyvolané potřebou vytvořit představu o jasné kategorizaci literární produkce, na straně druhé se ocitají výroky, které rozrušují tyto vžité představy a v posuzování básnických textů připouštějí nesnadnou a nesamozřejmou uchopitelnost jejich významu. Nakladatelská anotace. Kráceno. | |
546 | |a Anglické resumé | ||
648 | 7 | |a 2011-2030 |7 ch1138626 |2 czenas | |
648 | 4 | |a 2013-2021 | |
650 | 0 | 7 | |a literární výchova |7 ph117228 |z Česko |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a poezie |7 ph117253 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vnímání literárního díla |7 ph274709 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a interpretace a přijetí literárního díla |7 ph137145 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a předmětová didaktika |7 ph162893 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vyučovací metody |7 ph127294 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a pedagogický výzkum |7 ph124017 |z Česko |y 2011-2030 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a literary education |z Czechia |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a poetry |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a perception of literature |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a interpretation and reception of literature |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a teaching school subjects |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a teaching methods |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a educational research |z Czechia |y 2011-2030 |2 eczenas |
655 | 7 | |a monografie |7 fd132842 |2 czenas | |
655 | 9 | |a monographs |2 eczenas | |
900 | |a ABA001 |b 19 | ||
044 | |a xr | ||
910 | |a RBIT002 | ||
998 | |d 400010 |a https://core.palmknihy.cz/api/books/400010/cover?sa10oi |b https://core.palmknihy.cz/api/books/400010/cover/400?sa10oi |c https://core.palmknihy.cz/api/books/400010/cover/50?sa10oi |e 2031-12-31 |g 352 |i 9788027518722 |k https://core.palmknihy.cz/api/books/400010/preview.pdf |l |q 49 |r 1 |s https://www.palmknihy.cz/kniha/400010 |t ebook |y 2024 |z 0 | ||
999 | |d 276688 |